Contacta is hét netwerkevent voor Zuidwest-Nederland en Vlaanderen waar ruim 250 exposanten het hart van het netwerkevent op 10.000m2 beursvloer zijn binnen de Zeelandhallen in Goes. Daaromheen is er een gevarieerd programma met bekende sprekers uit de zakelijke wereld en diverse workshops.
Het hart van de netwerkbeurs zijn de vele exposanten. Daaromheen wordt een gevarieerd programma samengesteld met seminars en workshop. Deze activiteiten zijn onderdeel van de 10.000m² beursvloer.
De doelgroep van Contacta bestaat uit directie, managers, vertegenwoordigers van middelgrote en grote ondernemingen, MKB en overheden uit Zuid-West Nederland en Vlaanderen. Bezoekers van de beurs zijn afkomstig uit de ruime omtrek van de Zeelandhallen (binnen een straal van 60 minuten rijden van Goes). Binnen deze cirkel vallen de steden Middelburg, Vlissingen, Terneuzen, Brugge, Gent, Antwerpen, Breda, Rotterdam en Dordrecht.
Na de beurs is onder de bezoekers van Contacta een enquête uitgezet. De beurs kreeg van de bezoekers gemiddeld een 7.6. Een mooi rapportcijfer. Hieronder is de volledige beoordeling te zien.
Welke score geef je aan Contacta (laatst gehouden editie) | 7.6 | ||
Welke score geef je de complete informatievoorziening vanuit de organisatie (online, nieuwsbrieven en telefonisch)? | 8.3 | ||
Welke score geef je de sanitaire voorzieningen? | 7.8 |
Welke score geef je de bewijzering en de plattegrond? | 8,7 | ||
Welke score geef je het sprekersaanbod? | 8,7 |
Wat vond je van de informatievoorziening?
Wat vond je van de sprekersaanbod? Sloten ze aan bij je interesses?
Wat vond je van de parkeermogelijkheden?
De exposanten gaven in de Contacta een 7,7. Men was vooral erg tevreden over de dienstverlening, de facilitaire ondersteuning en opbouwmogelijkheden. Het volledige rapport is hieronder in te zien.
Welke score geef je aan Contacta? (laatst gehouden editie) | 7.7 |
Welke score geef je aan Mijn Contacta (De online omgeving voor facilitaire diensten)? | 8.5 |
Welke cijfer geef je de relevantie van bezoekers | 7.0 |
In welke mate ben je tevreden over de tijd die je kreeg voor het opbouwen en inrichten van je stand?
Wat vond je van de facilitaire dienstverlening/ ondersteuning (standaard standbouw, elektra, water aansluitingen en ophangpunten)?
Wat vond je van de mijn Contacta?
Welke score geef je de afhandeling van vragen / opmerkingen? | 7.8 |
Welke score geef je de sanitaire voorzieningen? | 9.6 |
Welke score geef je de bewijzering en de plattegrond? | 6.7 |
Welke score geef je de complete informatievoorziening vanuit de organisatie (online, nieuwsbrieven en telefonisch)?
LMG gebruikt een eigen e-ticketsysteem waarmee bezoekers online een e-ticket kunnen bestellen. Vervolgens ontvangt de bezoeker per e-mail een persoonlijk ticket met barcode als pdf. Een print daarvan of en weergave op een smartphone wordt gescand bij entree van de beurs.
Doordat bezoekers tijdens het registreren van een ticket hun interesses aangeven, kan Contacta hier in haar verdere communicatie opvolging aangeven, middels gesegmenteerde nieuwsbrieven.